23 lut 2010

Przyrost naturalny.

Na pewnej imprezie Szwajcarskie dziecko pytało się rówieśników, kto jest czyim tatusiem. Pozostałe maluszki po kolei odpowiadały pokazując "to jest mój tata", "a tam mój". Pewien chłopiec wskazał tego samego mężczyznę, którego przed chwilą wyznaczyła paluszkiem inna dziewczynka. Nic dziwnego, byli bowiem rodzeństwem. Mały Szwajcar zaprzeczył kategorycznie:
-To nie może być twój tata! To jest przecież już tatuś tej dziewczynki!

Logika dzieci jest cudowna. Jednak w tym przypadku możemy domyślić się, jak mała dzietność cechuje Szwajcarów, skoro posiadanie rodzeństwa wydaje się niektórym maluchom niewiarygodne.

5 komentarzy:

Pedro Medygral pisze...

Niewiarygodne jest, że im ludzie są bogatsi tym mają mniej dzieci.

Gabi pisze...

Zgadzam się, niewiarygodne, że ludzie żyjący w dostatku staja się egoistami. Na tzw zwany zdrowy rozum powinno być odwrotnie.

PS. Mam problemy od kilku dni z umieszczaniem komentarzy na Pana blogu. Jako anonim mogę odwiedzać "szkołę p.", jednak po zalogowaniu już nie. Poza tym Pana blog nie pojawia się w rezultatach wyszukiwarki. Wczoraj przez 20 min bez skutecznie próbował skomentować teks o cudach.

Pedro Medygral pisze...

NIe wiem dlaczego tak się dzieje. Najlepiej szukac przez link.

Gabi pisze...

Po pierwsze, to ja jeszcze linku od Pana nie dostałam, co prawda nie stanowi to dużego problemu.
Po drugie, drobne problemy techniczne na portalach się zdarzają. Na onecie bywało już kilka razy, że nie miałam dostępu do własnej strony nawet do 1,5 tygodnia, czasem potrafiła ona zniknąć na kilka dni.
Spróbuję się zalogować na F. w wolnej chwili. Może usterka została naprawiona.

Pedro Medygral pisze...

Aż się boję tych komentarzy.