10 kwi 2010

...

Nie komentuję aktualnych wydarzeń, zazwyczaj.
Nie znam się na polityce.
Nie muszę udawać, że się nie boję.
Nie jestem dyplomatą,
nie zobowiązuje mnie powściągliwość, ani wyważanie słów.
Nie wierzę w przypadki.
Nie wierzę w zbiegi okoliczności, które 20 lat później okazują się być precyzyjnie zaplanowaną akcją.

Nie zapomnę.
Nie poddam się.
Nie stracę sensu codziennie wykonywanych obowiązków.
Nie zwątpię w pamięć, Ojczyznę, patriotyzm.
Nie ustanę.

Jeszcze Polska nie zginęła, póki my żyjemy!

7 komentarzy:

Pedro Medygral pisze...

Gdy dowiedziałem się o śmierci Prezydenta od razu pomyślałem o Pani. Przypomniał mi się wpis z wizyty w CERN-nie.Opis spotkania oddawał to kim Prezydent był

Tomaszowa pisze...

:(

Gabi pisze...

Czuję się osamotniona. Nie rozmawiam z tubylcami, unikam tematu tragedii.

W Genewie świeci słońce, a nie powinno, bo mi jest źle.

Kolejny ranek nie przynosi ulgi, obudzenia się ze złego snu. Żal miw sposób niewypowiedziany wszystkich; ofiar katastrofy, ich rodzin..
Chciałabym by tej katastrofy nie było- naiwna jestem, wiem.

Chciałabym, aby okazało się, że śmierć najważniejszych ludzi w Polsce nad Katyniem, była jedynie niefortunnym zbiegiem okoliczności. Chciałabym móc w to uwierzyć, ale nie wiem czy istnieją argumenty, które mogłyby mnie przekonać, tak wielki odczuwam lęk.

Zazdroszczę tym, którzy biorą mój strach za stek bzdur.

Unknown pisze...

to co sie stało nie mieści się w moim umyśle..
chodzimy do pracy, usmiechamy się, udajemy, że potrafimy żyć dalej, ale tak na prawdę raz po raz każdy wypowiada swoje poruszenie, domysły...
jak to będzie dalej?

Tomaszowa pisze...

Gabi droga! Ja już w innej sprawie. Gdybym chciała Cię linkować u siebie, to który adres linkować? Onetowski czy blogspotowski?

Gabi pisze...

Moniko, mam podobne odczucia. Trudno znaleźć słowa w takich sytuacjach, ale doświadczyliśmy potrzebę przeżywania żałoby.

Gabi pisze...

Droga Tomaszowa,
cóż za elegancka i taktowna propozycja.
Gdybyś zechciała mnie zalinkować, będzie mi bardzo miło, aczkolwiek nie mogę się zrewanżować. Dawno temu założyłam listę z linkami, ale nie starczało mi sumienności by ją aktualizować.
Jeśli chodzi o wybór strony, to pozostawiam Ci wolny wybór.